vineri, 16 decembrie 2011

Douglas - dovada de profesionalism

Sincer, nu stiu de ce, dar imi place mai mult magazinul Douglas decat renumitul Sephora. Cred ca datorita faimei, in Sephora Romania, angajatele si-au cam luat nasul la purtare :). Mi se pare ca unele nici nu se obosesc sa dea sfaturi, sa te ajute, iar daca iesi din magazin fara sa cumperi ceva.. ah... daca privirile ar ucide... auuuuciii... Sau mi se pare doar mie?
In fine revenind la Douglas vroiam sa va spun ca zilele acestea am facut niste cumparaturi la ei, printre care si produse de la Bourjois (pe care le ador, o sa scriu un review despre fondul de ten Healthy Mix Serum). Conform ofertei, trebuia sa primesc cadou un voucher de 25 de lei la Nissa (nu-i mare lucru in comparatie cu preturile din acest magazin, dar mi se cuvenea) pentru ca am facut cumparaturi de peste 50 de lei de la Bourjois. La casa.. surpriza: pe langa ca nu am primit voucherul, nu am primit nici macar o monstra si facusem cumparaturi de o suma frumusica zic eu....
Asa ca vin acasa suparata si mi-am spus oful pe pagina lor de Facebook. Si-au cerut scuze si am primit ulterior un mail prin care eram rugata sa ma prezint la magazin sa-mi ridic voucherul si sa particip la niste sedinte gratuite de machiaj si SPA pentru maini. Pe mine m-au surprins placut, mai ales ca mailul era chiar de la managerul magazinului cu pricina. Ceea ce am inteles ca in Sephora nu se intampla asa. Citeam pe alte bloguri ca alte fete erau tratate cu.. spatele :) daca veneau cu asemenea probleme.
In concluzie eu sunt foarte multumita de serviciile lor. Si asta nu pentru ca am primit acele sedinte gratuite. Fidelitatea nu se cumpara cu asa ceva. Sunt multumita pentru ca practica niste preturi mai ok, chiar daca nu au o gama de produse asa diversificata ca si Sephora.
Voi ce preferati? Douglas sau Sephora?

kiss ya

2 comentarii:

  1. La noi in Timisoara, abia s-a deschis Sephora, inca nu exista un Douglas, pana acum insa fetele de la Sephora nu mi se par a fi deloc profesioniste, plus ca ma simt agasata de fiecare data cand intru acolo si din pacate nici nu sunt in masura sa te ajute, pentru ca nu-si cunosc produsele din magazin...

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate am inteles, s-a deschis Douglas in Iulius Mall. In 13 decembrie. Se pare ca problema angajatelor din Sephora este la nivel national. Intradevar, pregatirea lor lasa de dorit. De aceea eu inclin spre Douglas. Nu zic ca fetele de aici sunt super pregatite, dar macar nu ma mai simt "urmarita" la fiecare pas...

    RăspundețiȘtergere