sâmbătă, 17 decembrie 2011

Travalo - mic, dar util :)

Travalo este micul atomizator care face atat de multe pentru trusa mea de produse prezenta mereu in geanta. Este mic cat un ruj si cu o capacitate de 5 ml, adica aproximativ 65 de pulverizari. In unele zile simt nevoia sa ma dau cu parfum din dou deoarece isi pierde din intensitate si va dati seama ca nu pot purta tot timpu cu mine sticla de 100 ml. Atunci imi sare in ajutor Travalo. este fff mic, nu ocupa loc mai deloc si are un sistem de umplere foarte ingenios. Spre deosebire de atomizatorul de parfum din Sephora, care se umple cu palnia, acesta are un orificiu :) la baza care permite ca parfumul sa fie pulverizat direct in acest ingenios produs. Se scoate capacul parfumului preferat, apoi si partea pe care o apasam pentru a pulveriza, si se poate observa tubuletul prin care vine parfumul. Aici vom pozitiona Travalo si apasam de cateva ori pana se umple... Are si un mic gemulet prin care se poate vedea cata cantitate de produs mai avem.
Se poate achizitiona de pe travalo.com, amazon. uk sau de pe situl de unde am comandat si eu aoro.ro, de unde l-am luat cu 64 de lei cu tot cu transport. Consider ca este un produs util si de ce nu chiar si un cadou foarte potrivit. Il puteti umple cu parfum si sa-l faceti cadou unei persoane dragi, astfel se va bucura de parfumul preferat si va avea si un accesoriu simpatic :) Apropo, poate fi utilizat si de barbati :) Sau credeti ca ei nu sunt la fel de preocupati de astfel de lucruri? Eu cred ca barbatii apreciaza un parfum bun la fel de mult ca noi

kiss ya

Mai jos este explicat cum se poate umple Travalo. Enjoy :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu