vineri, 20 ianuarie 2012

Ce am mai achizitionat in ultimul timp - Sephora

Dupa cum bine stiti la Sephora sunt reduceri de pana la 70% (valabile doar pana la sfarsitul lunii). Am intrat in magazin cu gandul sa-mi iau Tan To Town de la Benefit (35 lei - pret super :) ), dar nu mai era. Apropo vanzatoarea m-a privit fooooarte ciudat cand am intrebat-o de acest set:" Dar ce este acest set? Ce contine?" Mda.. cam asa bine pregatite sunt vanzatoarele din Iulius Mall Cluj. Si pe langa asta imi tot arata seturile de la Too Faced cand eu ii spusesem clar ca e de la Benefit. In fine, i-am multumit de ajutor si am continuat singura sa "hoinaresc" prin magazin.
Si m-am ales cu:
- Lotiunea de corp de la Sephora - ciocolata
-Iluminatorul Sephora
- Pigmentul de la Crazy

As fi vrut si un creion jumbo (10 lei parca), un eyeliner , dar cum toate lucrurile bune (si ieftine) se termina, m-am ales doar cu acestea 3
Astazi mai dau o tura, in celalalt Sephora din Polus Center. Poate am mai mult noroc si gasesc Tan To Town.
Ati profitat de reducerile din Sephora?

kiss ya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu