luni, 9 ianuarie 2012

Crema pentru decolorarea pistruilor de la Skincode

De foarte multi ani caut o crema pentru decolorarea pistruilor. Am incercat de la diferite firme, am apelat chiar si la remedii naturiste, dar nimic nu a dat roade, pana cand intro zi m-am hotarat sa intru in farmacie si sa cer sfatul farmacistelor. Asa am facut cunostinta pentru prima data cu dermatocosmeticele.
Folosesc crema de la Skincode de aproximativ 8 luni, astfel incat mi-am putut forma o parere foarte clara despre efectele ei. Rezultatele nu au intarziat sa apara. Dupa aproximativ o luna fata mea arata foarte curata, pistruii aproape ca nu se mai vedeau, singurele de care vroiam sa mai scap erau petele solare (petele solare mi-au aparut din cauza faptului ca aveam foarte multi pistrui in zona nasului si nu foloseam niciodata o crema cu factor de protectie ridicat).
Dupa aproximativ 2 luni de la inceperea tratamentului mi-au disparut si petele solare. Efectul se mentine, chiar daca am incetat sa folosesc crema de cateva luni.
Este foarte important sa folositi o crema cu factor de protectie 50+. Pe langa faptul ca ne protejeaza de aparitia pistruilor si a petelor, ajuta foarte mult in prevenirea procesului de imbatranire prematura a tenului.
Va recomand crema Skincode, pentru beneficiile ei in decolorarea pistruilor si pentru ca este si o crema hidratanta. Practic este un 2 in 1 :) Poate ca pretul ridicat va sperie putin (aproximativ 90 lei) dar merita. Mai ales ca in reteaua de farmacii Help Net am vazut ca au tot timpul discounturi sau seturi crema si demachiant.

kiss ya :*

O sa postez in curand pareri legate de mai multe produse dermatocosmetice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu