miercuri, 7 martie 2012

Avene Hydrance Optimale Riche

Salut fetelor

Sunt foarte fericita ca zilele acestea a fost soare si ca se simte deja miros de primavara :) Chiar daca mai sunt grade cu minus. Eu sunt optimista si stiu ca anotimpul meu preferat bate deja la usa. M-am saturat de zilele mohorate de iarna, de temperaturile scazute, de frigul care imi ingheata fata si imi patrunde pana in maduva oaselor. Desi iubesc iarna pentru faptul ca pot merge la ski, imi plac mult mai mult zilele calduroase.
Si pentru ca va vorbeam de frig si de iarna, vreau sa va prezint crema care mi-a salvat tenul in perioada aceasta.
Pana prin noiembrie am folosit crema mea obisnuita (La Roche Posay Hydraphase Legere), dar odata cu venirea frigului, nu a mai reusit sa faca fata, iar pielea mea a avut foarte mult de suferit. 
Imi era mai tot timpu crepata, imi aparuse niste pete rosii, mi se irita foarte usor. Si toate astea din cauza frigului. Imi doream o crema cu o consistenta mai grasa, care sa imi protejeze tenul pe parcursul intregii zile. Astfel incat am apelat la crema Avene Hydreance Optimale Riche.


Ce imi place:
- are o consistenta grasa
-nu contine parabeni sau alti alergeni
-excelenta baza de machiaj
-lasa pielea catifelata
-se absoarbe bine in piele (insa nu foarte repede. mie imi place acest lucru pt ca imi da timp sa-mi fac un mini masaj. Masajul facial ajuta foarte mult producerea de colagen, pielea va fii elastica mai mult timp)
-raport calitate pret: excelent
- desi cantitatea este mica, imi ajunge aproximativ 4 luni (folosit in fiecare zi pe fata si gat)

Ce nu-mi place:
-nu-mi place faptul ca e intr-un tub: oricat m-as chinui sa strang, nu reusesc sa scot tot produsul din el si se face risipa. Daca era intr-un borcanas era mult mai usor de folosit
- are doar 40 ml (majoritatea cremelor au 50 ml)
- chiar daca raportul calitate pret este unul foarte bun, pretul produsului este putin cam piperat : aproximativ 70 lei

Recomand? Cu siguranta

Este potrivit fetelor cu tenul uscat/foarte uscat, iar iarna poate fii folosit si de cele cu ten normal sau mixt. Nu este potrivit tenului gras din cauza consistentei sale
Eu sunt deja la al doilea tub si sunt foarte multumita de aceasta crema. Datorita ei am scapat de acea iritatie cauzata de frig si de pielea care mi se exfolia. Acum tenul meu este foarte fin si foarte bine hidratat. Sper ca ridurile sa ma ocoleasca muuuult timp de-acum incolo :)
Nu uitati ca o piele care nu este hidratata sau ingrijita corespunzator, este predispusa timpuriu la riduri !!!

Voi ce creme ati preferat iarna aceasta?

kiss ya


Un comentariu:

  1. In aceasta iarna nu pream am facut experimente pe tenul meu.Am ramas fidela cremei Nivea Soft si de ceva timp am crema de noapte revitalizanta de la Himalaya.Acum sunt in cautarea unui ulei bun sau a unei creme pentru zona ochilor,acolo unde se formeaza liniile fine si primele riduri.

    RăspundețiȘtergere