vineri, 13 aprilie 2012

Dezamagire - no7 Tinted Moisturiser

Salut fetelor.

De obicei,inainte de a-mi cumpara un produs nou, citesc mai multe review-uri despre el sa stiu daca merita cumparat. La fel am procedat si cu No7 Triple Protection Tinted Moisturiser, dar s-a dovedit a fi o mare dezamagire pentru mine. 


Ce-mi place:
- cred ca singurul plus care il are acest produs e SPF 15
- combinat cu crema de fata este cat de cat ok ( este mai fluid)

Ce nu-mi place:
- are o consistenta mult prea grea pentru o crema nuantatoare, pare mai degraba un fond de ten
- sunt disponibile foarte putine nuante
- imi da senzatia de masca
- nu hidrateaza asa cum promite , mai degraba simt ca imi strange fata ( in conditile in care am tenul normal)

Fiind o crema nuantatoare, ma asteptam sa fie o formula mai fluida, care sa uniformizeze culoarea tenului. In schimb aduce mai mult a fond de ten, dar cu o acoperire mica/ foarte mica. 
Eu il amestec cu crema mea de fata La Roche Posay Hydraphase Legere din doua motive:
- Nuanta medium/ fair este  prea inchisa pentru mine 
- avand o consistenta atat de grea, imi simt fata foarte incarcata si prefer sa-l amestec cu crema pe baza de apa termala pentru a-l face mai fluid si mai putin sesizabil pe piele

Pe timp de vara mi-ar fi placut sa folosesc ceva lejer, mai ales ca nu prea am ce acoperi, imi doresc doar o uniformizare a culorii. Decat sa folosesc acest produs, prefer sa raman la Bourjois Plower Perfection, care desi este un fond de ten , are o consistenta mult mai usoara decat aceasta "crema nuantatoare"

Acest produs a fost o mare dezamagire pentru mine: nu este nici fond de ten, nici crema nuantatoare si nu-i vad scopul. Cel putin in cazul meu. 

Cu siguranta nu voi mai cumpara acest produs. Voi incerca creme nuantatoare de la alte firme, dar din partea mea gama No7 are o bila neagra ( nu stiu cum sunt celelalte produse, dar dupa aceasta experienta nici nu sunt prea curioasa sa aflu.In orice caz, nu prea curand)

Voi ati incercat acest produs? Ce parere aveti?

kiss ya



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu