luni, 9 aprilie 2012

Review Scrub La Roche Posay

Salut fetelor.

Dupa cum bine stiti, imi plac foarte mult produsele La Roche Posay, dar din pacate nu putem gasi gama completa in farmaciile noastre.
Mi-am dorit foarte mult un scrub LRP pentru ca vroiam ca produsele care fac parte din rutina mea de ingrijire a fetei sa fie de la acelasi producator, pentru un efect mai bun. In farmacii nu am gasit La Roche Posay Physiological Ultra-Fine Scrub , astfel incat m-am hotarat sa dau prima mea comanda pe strawberry (daca doriti sa aflati detalii despre comenzile online din alte tari, let me know)


Imi place:
- dupa cum bine spune si numele,  particulele sunt foarte fine, nu zgarie fata asa cum fac alte produse
- curata in profunzime
-este un produs dermatologic- poate fi folosit de persoanele cu pielea sensibila
- nu contine parabeni
- e nevoie de o cantitate foarte mica de produs
- dat fiind ca il folosesc o data pe saptamana imi ajunge chiar foarte mult timp (il am de 3 luni si am folosit mai putin de jumatate)
-raport calitate pret: excelent

Nu-mi place:
- nu se gaseste la noi in tara, trebuie comandat pe internet


Scrubul il folosesc doar o data pe saptamana pentru ca nu vreau sa-mi devina sensibila pielea. Uneori prea multa ingijire si curatare dauneaza :)
Cele care aveti tenul gras sau aveti peste 30 de ani este bine sa-l folositi de 2 ori pe saptamana. Pielea fetei va va spune cat de des trebuie folosit. Daca simtiti ca va strange sau ca va arde, folositi scrubul mai rar.
Cu cat se inainteaza in varsta, celulele se reinoiesc mai greu. De aceea trebuie folosit un exfoliant bun pentru a indeparta celulele moarte.

Voi ce tip de exfoliant/scrub folositi?

kiss ya


6 comentarii:

  1. Buna.sunt cele mai bune zic eu dar pacat ca nu se gasesc si la noi de cat pe net ceea ce eu nu comand nu stiu numi place dar am noroc ca mi trimit prieteni in pachet.imi place cumi imi face tenu dupa ce mi-l curat crema mi o catifeleaza si mi place si cum miroase.ms.sarbatori fericite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi in farmacii se gasesc doar produsele de baza: creme demachiante, apa termala si creme de corp, iar pentru machiaj, doar fondul de ten. Cand merg in vacanta, mai imi cumpar din strainatate sau de pe siturile straine.

      Sarbatori fericite si tie :*

      Ștergere
    2. Buna.dada.stiu dar ce folosec eu cat si copii nu este inca.la sensi am vz promoti dar nu m am uitat sa vad despre este vb.ms mult pup.

      Ștergere
  2. cam cat costa si de pe ce site poti sa-l comanzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am cumparat de pe strawberry cu aproximativ 40 lei. Era la reducere. http://ro.strawberrynet.com/skincare/la-roche-posay/physiological-ultra-fine-scrub/110598/#DETAIL

      Acum se gaseste la pretul de 60 lei. Transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii. Mie mi-a venit coletul la posta vamala, dar nu am platit nici o taxa

      Ștergere
  3. buna.stiu ca sunt intre 50lei si 60 de pinde de unde si ce produs,gramj.afara sunt mai eftine.

    RăspundețiȘtergere