luni, 14 mai 2012

Elf Haul - Mistery Bag

Salut fetelor.

Am profitat de oferta celor de la Elf si am "misterioasa punguta" :))


Am comandat:

- sampon pentru pensule 120 ml - 18 lei
- blush Peachy Keen - 18 lei
- creion de ochi Grassy Green - 8 lei

Am primit:
- separator pentru pedichiura 
- Luciu de buze
- creion iluminator

Un cadou in valoare de 24 lei :) Cred ca a fost cea mai buna oferta de pana acum. Eu personal prefer genul acesta de oferte sau cele cu 20- 30% reducere la gama studio. 

Voi ati profitat de aceasta oferta? Ce cadouri ati primit?
Va tenteaza ceva din noile produse aparute pe situl Elf?

kiss ya


5 comentarii:

  1. Si mie imi plac ofertele cu 20-30% reducere la gama studio dar si asta cu Mistery bag este buna.De la ei imi plac cel mai mult pudrele bronzante, pensulele din gama studio si fondul de ten:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac aproape toate produsele din gama studio. Am deja o colectie impresionanta cu produse elf ;)) Acum incerc sa ma limitez, sa nu mai comand chiar atatea, desi ofertele sunt din ce in ce mai bune ;))

      Ștergere
  2. Daa! Si mie mi-a ajuns aici comanda + punguta misterioasa ! Am primit si eu separatoarele pt pedichiura , o crema nuantatoare si un quad Matte Mauve ! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. acum am aflat de latine...poate imi voi lua si eu :)

    am giveaway pe blog, daca vrei sa te inscri http://anfreutza.wordpress.com/2012/05/12/giveaway-besensual/ :*

    RăspundețiȘtergere