miercuri, 5 septembrie 2012

Mini Haul

Salut fetelor.

Va anuntam saptamana trecuta pe pagina de facebook ca astept foarte multe colete. O parte din ele au inceput sa apara si v-am scris de ele: comanda iHerb si suportul pentru bijuterii

Ei bine, a mai sosit un colet :) De data aceasta un ceas, pe care am pus ochii de mult timp :)


Bratara mov este facuta de mine :) Daca o urmariti pe youtube, pe MissGlamorazzi, poate ati vazut ca si ea poarta genul acesta de bratari. Doar ca ceasul ei este Michael Kors, ceas, la care eu visez de muuuult timp. Si voi continua sa visez, avand in vedere pretul :))) Am descoperit ca imi place sa fac lucruri handmade si mai nou, imi confectionez singura bijuteriile .Cand voi prinde curaj, o sa postez pe blog poze cu ele. :)


Daca tot eram prin centru, am zis sa intru si la Central, la standul Essence. Vroiam sa-mi mai iau o pensula unghiulara ( pentru a o folosi la sprancene), dar bineinteles ca nu m-am oprit aici. Noroc ca preturile produselor Essence sunt foarte mici :))

Mi-am luat:
- pensula unghiulara - 7 lei
- creion de ochi bej deschis - 5 lei. L-am luat pentru a-l folosi in coltul intern al ochiului si pe waterline pentru a ilumina usor privirea. Am incercat sa fac un swatch, dar este atat de moale incat mi s-a rupt varful :( De acolo "mazgaliturile"  acelea :))
- si o trusa smokey eyes - 12 lei

Cam acestea au fost micile mele cumparaturi. Nu m-am putut abtine sa nu vi le arat :)

kiss ya

2 comentarii:

  1. superb ceasul , imi place foarte mult, sa il porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc. Si a fost si foarte ieftin ;)) Imi plac la nebunie chilipirurile

      Ștergere